just me.

boknatt ikv...(Y)

Kategori: random

hinner blogga lite iaf,
eftersom jag började packa o. så igår så jag visste vad jag skule ha med o. så (Y)
idag har jag,Emma och Vickan typ "bråckat"
(eller man kanske inte kan kalla det bråckat men typ så men lite på skoj ;D)
om Taylor lautner eller robert pattinson är snyggare :D
själv tycker jag att taylor lautner är ass snygg♥
vad tycker ni? skriv er åsikt här nedan för!!↓
skall ta med min en twighlit filmen ikv :)
vickan skall låna den! ;)
usch! vad snygg han är!! ;D
kommer blogga när jag kommer hem då imrn!
YESS! vi är lediga imrn! (Y)
men nu skall jag gå o. packa i det sista=
filmen, täcket o. kudden och min ficklampa(höhö!)
skriver om min dag imrn hinner inte skriva mera nu :(
men jag har ju skrivit lite tidsinställda,
så ni som inte kommer på boknatt har något att läsa:))

heej
3 knäppa bilder :DD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: