just me.

byttesaffär! :D

Kategori: johannas liv

som rubriken lydder så har jag sagt till Vickan att hon skulle blogga,
men då måste jag också! :P
kom hem från I för 20 minuter sen,
men jag och E började gå 7 tiden XD
nää men om man är som oss och bara fjållar sig
och hoppar i snön, rullar sig på åkrana och så lite snö krig och så... <3
när jag kom hem bött jag m till pyamasen! <3
var ju som inte alls någo våt?!?! :D
nu skall jag strax gå och fixa något att äta ,
och se vad som kommer på tva idag ;)
jaa,a vickan no ha ja blogga,
så no får do va nöjd! :D <3

såå söt!
sasi!!! saknar dig så himmla mycket!!
vi måste träffas nuu!!!
puss på dig sasi gumman!! <3

Kommentarer

  • Vickan säger:

    vickan er glad i dag

    men jeg hann ikke blogge förut så jeg blogger nu.

    jeg er best på og prate norske.

    tykker du det også?

    AHAHAHAHA, OMG jeg er så random

    håper du forstår hva jeg sier! :D

    hade gumman! :3<3

    jeg elsker deg AHAHAH XD

    2012-02-15 | 19:47:44
    Bloggadress: http://trollitrolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här: