just me.

Linneas kalas :)

Kategori: random

kom jyst hem från Linneas kalas :) det var nog ganska kul :D håller på att ladda upp bilder nu så skall snart sätta in dom ; ) men nu tänkte jag berätta om boknatt.
(hopppas ni årkar läsa^^)
när jag kom ditt så hjälpte vickan o. emma mig att packa upp o. så. sen så gick vi runt o. chillade lite; )
så sjöng vi lite singstar också, det vr roligt :D
sen när vi skulle gå o. spela guitarr hero(stavas?)
så var det nåra småa ungar som trodde dom var,
the king of guitarr hero?!?!?
så dom sa att vi inte fick komma ditt -.-'
vi bah; men loll!!
sen så gifte vi oss, o. förlåvade oss^^
vickan med Robert pattinson o. jag med snyggingen Taylor Lautner^^
så gick vi sen så kom Jacke,Benni och Emil och skulle sova brevid oss så att inte B skulle sova där XD
så dom flyttade ditt ; )
sen så lagade jag frisyrer på kanske 8-9 killar som ville se ut som vi flickor i håret,
men ja bah; ni har ju fö kårt hår för ede ni!"
så sa E; "men do kan jo lag e i pannloggin"^^
så jag gjorde det på alla killarna :D
så sen gick hela 5-6 o. 2två 4:or runt med pannluggen uppe i en toffs ;)
sen så ville Jacke inte had det mera så jag försökte göra en tuppkam,
som inte blev den bästa men han blev ju nöjd med den så det var ju bra^^
så spelade vi på musikskola en låt som heter Only you!
det gick inte så bra förs,
när vi skulle sätta i förstärkarna till gitarrarna så började det gå i cirkel så det bara ilade!!!!!
så obehagligt :(
så vi speladse på akustisk^^
och sjöng utan mikrofoner-.-
men det blev ju bra till sist :D
så skulle vi ha kvällsmål och det var korv :P
usch!
jag delade en krv med Vickan :D
så blev det så småning om dags för att göra sig klat till natten.
men det var jag,vickan o. emma som tog på oss pyamasen först^^
så spelade jag kort med Vickan,Emma och Benni,
Jacke typ låtsades sov när lärarna kom :D
och sen kom B och sa att di måste flytta en vid en vis tid,
och att han skulle säga till med det gjorde han inte ,
så fick dom lov att sova nån annan stans -.-
sen så sat vi uppe och skrattade o. fjollade oss XD
alla sprang ju till o. från wc.
Elr alla låtsades att de måste gå på wc,
men alla gick ditt och skarrata typ :D
och så åt vi lite karki och läste 2 glitter tidningar och så somnade Emma,
och mittiallt var klockan 2 tiden o.0
så då sa vi gonatt och somnade...
vacknade 10 över 7? låg och talade med Jacke o. benni?
eller som Benni halft??
ähh! vet inte ^^
så började alla packa ihop,
o. så lämnade det typ bara Bettan,Vickan,Emma o. mina madraser/sängar klar där :D
så packade vi ihop och gick o. äta frukost,
sen städade vi undan singstar och allt detdär och sen åkte/gick alla hem :)
jaa,a det var årets boknatt det! ^^
men nu kommer det en bild på min arm som jag lovade i föra inlägget!
jag hittar inte bilden men den kommer nog upp; )
och bilderna jag ladade upp så går inte att sätta in så allt kommer väl imrn då -.-''''
sry!! men jag skriv ju så mycket så det räcker det väl med^^ XD
men nu skall jag gå o. titta vad det nu heter XD nånting på tv:n iaf^^ :D
bye ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: