just me.

dagens blogg

Kategori: johannas liv

'
nu kör jag igång med dagens blogg! :)
kommer ha det ungefär 1 gång i veckan som det står på min blid!
skolan idag var trög men det gick nog bra ::)
matte,matte,LUNCH,relion,gymnastik.
men på gymnastiken så "övade" vi på att tända en brasa,
eller en eld kanske man skall säga.
men det var bara 2 som fick testa :(
skulle nog velat testa men sånt är livet,
eller hur?
efter skolan lämnade jag på musikklubb,
det är nog ganska roligt fast vi va bara 4 idag :P
men jag o. Vickan spelade elgitarr o. sjöng,
(shit kul!!:D)
E spelade trummor o. A spelade bass.
L var ju borta så Boa spelade ju piano då ;)
aa,a, vet inte vad jag skall göra idag?? 0.o
kanske åka o. skrina till skolan? :)
eller ja,
jag får se.
men nu skall jag gå o. hämta juice o. sen titta nånting,
o. sålänge jag gör det,
skall jag vänta på att Ica,Anki o. Alex kommer hit :)
men ha det bra kommer mera uppdate senare ;*
puushej:*
men nu tycker ag att ni skall skriva en gullig kommentar,
elr något så ni kanske blir dagens blogg :)
jag kommer lotta ut vinnaren ikv,
så ni har till ikv att kommentera;)
Ps: så ni vet så är dom här smilisarna ;) egentligen en blink smilis ; )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: