just me.

·

Kategori: johannas liv

2 bilder på mig jyst :)
nu sitter jag och dricker juissi päärynä mehujuoma♥
kom hem för en halv timme sen typ,
jag slutade ju 3,
men när jag skulle gå hem så var E och I ute och åkte snowbord.
så jag testade :D
gick bättre än vad ja trodde det skulle gå ;D
men det blir nog att testa i Lapu ; )
idag skall jag kanske åka till backen med Vickan och Bettan :)
får se om jag hinner och om vi skall göra något annat? :/
saknar Dessie!;*
uppdateringen har varit usel,
men jag har inte haft tid att blogga igår och så jag hade det stressigt -.-
var på BK på ikvällen,
sen gick jag till Icas och kollade en film som hette;
Motocrosseed.jpg
motorcrossed
den är bra!
rekomenderar den :)
men nu skall jag gå och öva på finska orden,
och på engelska orden till imrn:P
eller skall jag vara på datorn så länge Emma inte är hemma? :D
ääh! jag får se...
årkar inte skriva mera nu XD
bye ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: