just me.

gonatt

Kategori: johannas liv

gonatt gonatt kära bloggläsare!! ;* nu skall jag kolla lite runt på fb kolla nån blogg och sen blir det att krypa ner i min varama sköna lollo!! ♥ I♥YOU!! men jag sa ju jag skulle skriva om dagen så det får bli lite kort ;) vi hade finska,bildkonst,LUNCH,matte,musik och engelska. altså slutede vi klockan 2 :) men jag kom hem 20 före 3 :/ jag hatar när man måste sitta i taxin i 45 minuter per dag(bara hem) jajja, men när jag steg av taxin lyste solen så fint att jag bara måste ta fram kameran och fotografera lite(okej det blev MÅÅNGA) bilder på solen och snön och skogen och snöflingor och så :))sen när jag kom hem hade jag typ börjat packa kläder för att åka till ett ställe med Emma(he) men hon fick inte :'( men vi tar det en annan dag ;)) sen tittade jag tv gjorde läxor lekte med Elin :* tittade top model och något liknande och sen åt jag mat och så gjorde jag lite mera läxor och så var jag på datorn bloggade gick i duschen bloggade igen och nu sitter jag här och skriver om min dag ;D har jyst provat mina nya/gammla skidskor som började skava tisdags(första gången -.-) men nu har jag kommit på ett lite knepp som jag måste göra före  ;Pmen det skall nog gå bra och skida imrn på gymnastiken ::) men nu skall jag kanske läsa genom biologil läxan ett andra varv eller hissa ett andra varv får se ;) ihelg blir det att skrina,skida vara med emma skall kanske sova över^^jag suger värkligen på att skriva kort i visa fall :D men nu säger jag gonatt sov gott!! ;*
från arkivet
där hade jag inte färgat håret :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: