just me.

jeeaa!!

Kategori:

här kommer dagens test :)
DAGENS VILL HA:  öh! en väska från H&m♥.
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, svart topp, vit kortämra & svart kofta.
DAGENS FRISYR: Nersläppt. ;)
DAGENS LÅT: Little bad girl -David guetta :D
DAGENS PLANER: kolla tv och sen sova (:^^
DAGENS SAKNAD: ***** :D <3
DAGENS DUMMASTE: krig på snöhögenXD
DAGENS MISSLYCKANDE: ner från snöhögen e x-antal gånger :D
DAGENS KÖP: Inget. ;)
DAGENS GODIS: inget^^
DAGENS HUMÖR: Glad, lite trött, spralig.
DAGENS CITAT:vet ej
DAGENS ROLIGASTE:att ha krig på snöhögen på skolan :DD

ja dedär var ett lite test :) och bara så ni vet så var det mästa från en typ lek vi har i skolan, där det fördetmästa är pojkarna mot flickorna och så skall man försöka få ner pojkarna och dom skall försöka få ner oss flickor :D men det är för det mästa vi flickor som vinner XD nää men typ!!;D och A håler på att bygga en slags fälla så om man faller ner så kan det hända att man faller ner dit.det är för det mästa E som faller dit eller han blir typ lyftad :DDsom sagt skall vi och skida imrn och jag har hittart mina skidskor :) så ny blir det skida av :D vet inte vad jag skall skriva om, så jag skall väl sätta den sista punkten nu då ;)
jag hade fått en kommentar (:
vilken är snyggare av dom här 3?Taylor Lautner,David Guetta,sean paul!bara 1 får du svara!!
bara 1, okejj. det var ganska lätt!!!:D det blir nog TAYLOR LAUTNER♥♥ så snygggggg!!!!!!!!!♥

OBS: skulle sätta upp det igår men det blev något fel så här kommer det istället XD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: