just me.

länk bytte

Kategori: johannas liv

dagens facelook o. outfit
tröja fråpn kapphal, topp från kapphal o. jeans från H&M
halo hallo! har varit vaken nu i kanske 1½ timme?
skall snart åka till jepo. skall o. skjutsa P ditt :)
sen åker vi kanske till slalom backen om den är öppen,
vilket jag tror den är ; )
kommer blogga mera när jag kommer hem,
om jag har något att blogga om :D
nee, skämtade jag har nog något att skriva till er ;*
men nu skall jag strax gå ut,
så jag skall gå och hämta ett äpple nu :D
puss på er skära bloggläsare!
ni betyder mycket!
min statestik stiger bara mera o. mer ♥
tipsa gärna min blogg åt era vänner! ; )

jag skall ha länk bytte så ni får skriva kommentaren;
vi kan ha länkt bytte!
helst i detta inlägg :D
men om vi hsar det så får ni sätta upp en länk till min blogg!
om ni inte gör det isåfall så tar jag bort era länkar!!
men skriv denna kommentaren om ni vill vara med;
vi kan ha länk bytte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: