just me.

målat naglar♥ ~USA flaggan~

Kategori: naglar

ursäkta kvaliten! men det kommer bättre bilder snrt från kameran ; )
skall snart åka till backen i vörå! :)
men jag vet inte om jag åker slalom,
eller om jag åker pulka :D
det är ju 2 år sen jag bröt armen dan före sportlovet 0.o
tänk vad tiden går det skäns som om det var för 1 veckan sen elr något :D
men jag har gått igen många operationer(iaf 4-5 ggr)
så nog är det skönt att det inte var föra veckan XD
men jag får se i Lapu åker jag iaf slalom ♥
men i vörå? vet jag,
inte men jag kommer nog åka där någon gång ;D
jag är jätte glad! :D
jag har får från ungefär 15 pers i dagen till 69 pers i dagen,
alltså min statestik ♥
så glad :)
hopppas ni kommer att förtsätta att besöka min blogg!! ;*
tipsa gärna dem ni känner! :)
men nu skall vi åka pussi hej ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: