just me.

tack tusen gånger vickan <3

Kategori: musik

jaa,a jag är jätteeeee nöjd med denna designen!! ♥
jätte fin :)
om den inte syns så är det bara att trycka på f5 så borde ni se den ;)
nu blir det väl att kolla lite top model :D
I like it! ;)
nee, men det är så bra när dom börjar tjafsa,
ja tror typ ja dör av skratt ;D
ja,a som sakt är jag så sjuk nöjd med min "nya" blogg!! ;*
(för mig så är det som en ny blogg,
det ser ju ut så;)
håller på att redigera bilder på alla möjliga sidor jus nu,
vickan har ju tipsat lite var man kan börja redigera bilder gratis,
nu när picnik skall lägga ner :(
men nog skall jag klara mig;)
denna dag har det inte hänt så mycket,
ÄNNU!
men skall kanske åka och shoppa lite hårfärg,
idag så skall jag färga det men jag har en fråga!
skall jag färga det svart eller röd/brun/lila??
kan inte bestäma mig -.-
men jag har ju haft det röt aktigt en gång,
elr jag har det ju nu men om jag skulle göra det lite starkare??
eller så färgar jag det mörkt,
svart alltså.
jaa,a den fråga skall jag klura lite på nu så länge ni kommenterar in vad ni tycker;)
en random låt ;))
kommentera på nu! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: