just me.

bilder <3

Kategori: random

2 bokeh bilder från igår?(nöjd)
en liten ego pic på lilla mig! ;) lite suddig!! men KBRY?
nåra bilder från nyåret!
denna tröja köpte jag från kapphal för 14,60.
en svart topp köpte jag åxå från kapphal för 9,90(den är i tvätten nu)
5-pack strumpor men ett par av fem är i tvätten där...
jag skall försöka att skärpa mig med bloggandet, men när man inte har någon blogglust så är det ju lite svårt ;P men ja skall nog förbättra mig :) dagen  var nog anars såhär chill i dill;) pratade lite om boknatt, för er som inte vet vad det är så tror jag att det började men att alla i skolan kom ti skolan på kvällen och hade med sg en bok? me nu är det så här att man kommer på kvällen en halv 7, 7 tiden, och pakar upp sina saker och så, sen kan man sjunga singstar och spela gitar hero och vanliga sälskaps spel:) sen så sover dom som vill/vågar över där, och sen åker man hem på morgonen och så är vi lädiga;) kulkul! förutom att man inte får ha med sig sin kamera-.-' så tyvär kommer det inte komma bilder på bloggen, I Think... isåfall tar man dom med skolan kamera och laddar upp dom på skoaln datorer(som inte har programet till att ladda upp bilder-.-) och bloggar från skolan dator :P skit??!?!?!? jaja får se om det ändrar elr inte.det är för en viss sak som är väldigt konstig... jag menar vem skulle göra något sånt?!??! stör mig på att det är för det >:( nu skall jag gå mot duschen och sen kommer det kanske ett lite inlägg ;) kommentera gärna vad ni tycker om bokeh bilderna och nyårs/raket bilderna :) och om ni gör det så kan ni ju skriva lite om vad som skulle vara kul att läsa i min blogg;) som outfits,frågestund, dagens vill ha O.S.V ;D nu har jag värsta super krafter att skriva i bloggen men jag tror att jag sparar dom tills imrn elr nåt... XD kommer skriva lite mera om dagen i inlägget sen efter dusche :) hopppas ni gillar när jag skriver så här lite längre inlägg någon gång :))
pusspuss ;**

Kommentarer


Kommentera inlägget här: