just me.

we sexy and we know it! :D

Kategori: musik

2 bilder på bettan och emma!
idag när vi skidade i Hellnäs :D
och dom är tagna med telefon så kvaliten är inte det bästa -.-''
har tyvär ingen bild på vickan :(
eller jag har men jag tror inte att du(vickan)vill att jag sätter upp dom på bloggen ;D
jaa,a degen var nog bra på sitt sätt,
förutom när vi skidade så vick jag skavsår för att skorna var lite försmå :(
men vi hade picnik mitt i spåret :D
kulkul;D
skall kanske gå ut och fota idag får se :)
det är så fint när det är snö på träden ♥
är det bara jag som tycker att mina inlägg börjar bli väldigt långa?? ;)
jag har ingen blogg insperation just nu om man kan säga såå...
så ni kan ju vara gulliga och lämna era åsikter om vad jag kunde ha mera?
outfits?dagens blogg? 30 dagar i bilder? 30 dagar? o.s.v. :)
skulle vara kul att se vad ni tycker om min blogg och så... :)
ja jag tror att jag skall paka med mig det jag behöver,
och så går jag ut och fotar,
men kom ihåg jag vet inte när bilderna kommer upp :(
sorry tusen gånger!!! ;*
puss! :)
hoppas ni gillar att det blir så långa inlägg ;D

en låt som fasnat i min skalle :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: