just me.

15.3.2012

Kategori: johannas liv

sklan idag var nog helt chill, bara det att vi har polis och sjuv på raserna och pga det så har 2 falit elr flera men 2 som fick ispåse... aija! efter skolan gick jag hem och öva på bigge, kan det ganska bra nu. sen kvart över 5 gick jag och möta Ikra, sen så kom Emma just när vi kommit hem till mig. så lyssnade på musik och skypade mend Lelle och 2 svenskar :D sen gick vi till skolan och chillade lite, talade om allt mellan himmel och jord. sen gick Ikra hem och jag och Emma började gå mot mitt. så kom K efter henne och jag gick in och åt äggmacka^^ sen väntade jag på att hon skulle komma från stallet och in på fb så vi kunde chatta :D så länge jag väntade testade jag en sak på nån slags sida.(resultatet kommer här under↓) nu sitter jag och chattar med henne om helgen. hon skall kanske komma och sova hos mig eller jag hos henne. på sönda blir det att åka på kalas kommer kanske ha med kameran så bilder kommer kanske då :)) nu skall jag pack mina 2 väskor och läsa relle och titta lite i bigge boken och sen blir det väl natten för mig :))
sov så gott alla söta bloggläsare!! ;*
hhahah int kanske världens bästa men jag är nog ganska nöjd, det var ju första gången^^
skriv gärna vad ni tycker i kommenar!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: