just me.

blogaward!

Kategori: random

har fått en blogaward av sasi! :D
så nu skall jag skriva 7 intrasanta saker om mig!
1. jag ÄLSKAR att forografera, och att ha photoshoot med vänner och andra :D
2. jag skikar kanske 70 meddelanden på telefonen per dag.
3. jag älskar att blogga, men ibland räcker inte tiden till att blogga flera inlägg om dagen. men jag försöker så gott jag kan.
4. jag skulle kunna gå i klädes butiker HUR länge som hälst! bara gå runt och titta på olika kläder^^
5. jag älskar hela min familj mer än något annat i hela världen!
6. jag älskar sommaren!!! när man kan sola, bada, åka på camping, chilla, vara på villan, åka båt^^ jag älskar nästan allt med sommaren!! insekter och sånt stör jag mig väldigt lätt på :D
7. jag saknar Sasi sjukt mycket!! när vi vr i hällnes!  va hade alltid kul med varandra. vi hittade alltid på nåt kul. och i sommar kommer vi fortsätta att ha kul :D längtar!!♥
aa,a det där var nu 7 blogaward's. och jag skikar vidare dem till Ica, Vickan och Bettan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: