just me.

det jag köpte igår!

Kategori: shopping/outfits/naglar

Ja nu kommer bilderna på det jag köpte igår :)
randig topp
H&M
4,95

fram och baksidan av en topp med hål på ryggen
Gina Tricot
14,95

ljusa byxor
Gina Tricot
19,90

bikini
H&M
12,90

pilotglasögon
Ginatrocot
7,90

inte världens bästa bilder! hade så lite tid på mig innan jag skulle till Emma så fotade det bara sådär snappt och så blev det som det blev :D

detta köpt jag + lite godis och sånt tills jag skulle och sova vi Emmas^^ och en present till Emil.
nu skall jag sortera alla mina bilder i rätt mapp!!
behövs värkligen :D
kommer kanske lada upp bilderna från idag och igår snart.
fick riktigt najs bilder på pijkarna när dom hoppade^^
kommer sätta upp dem!
men nu skall jag börja med det så kanske jag bloggar mera idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: