just me.

ksrgh eubghepgvnerfvbnwnu

Kategori: random

hemma nu,
elr jag har varit hemma sedan kvart över 3 typ :D
men jag har chattat lite med nåra typer på fb,
tittat ponnyakuten som jag missade igår(-.-)
gjort läxorna,
så skönt att ha gjort läxorna nu så har jag hela kvällen fri från det^^
det är ju power club ikväll så det blir det väl att fara på.
ikra kommer hitt halv 6 tiden så går vi här i från då 6 tiden.
tror att det inte skulle vara BK idag.
på lördag åker jag ivä till stan på en shopping runda^^
I like it!
på fredag åker jag på kalas till lilla Moa! :)
åker kanske på amigo på onsda?!?
vet inte får se om jag har nån att åka ditt me :)
men nu skall jag läsa lite bloggar och sen vänta att iki kommer :)
hörs kanske efter Power club då!
bye!
bjuder på en jätte fin bild på mig!
lånar av ica :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: