just me.

lördag!

Kategori: johannas liv

Dag 1: Din profilbild på facebook.
Dag 2: Den nyaste bilden på dig själv.
Dag 3: En bild som gör dig glad.
Dag 4: En gammal bild på dig själv.
Dag 5: En bild på en person du inte träffat på ett tag.
Dag 6: En bild som du aldrig lagt upp
Dag 7: En bild på en tid du saknar.
Dag 8: En bild på ett ställe du varit på.
Dag 9: En bild på ditt rum.
Dag 10:
En bild från ett ställe du älskar.
Dag 11: En bild på dig själv där du är solbränd.
Dag 12: En bild på vad du har gjort idag.
Dag 13: En bild som du alltid skrattar åt.
Dag 14: En bild på dig själv där du är lycklig.
Dag 15: En bild på de du umgås med mest.
Dag 16: En bild från din förra sommar.
Dag 17: En bild på vad du har på dig idag.
Dag 18: En bild på dig själv.
Dag 19: En bild på något du gillar.
Dag 20: En sista bild.

skall försöka med detta nu x) får se hur länge det håller :D


detta är mitt nya skrivbord/sminkbord. man kan lyfta på locket (där datorn är) så kommer det en spegel och så kan man ha saker där(jag har lite smik och min borste där :) ifall ni undrade. köpte det för en vecka sen :)

vet inte vad jag skall göra ikv? blir väl att titta film :) ^^ när vi var i stan idag tänkte jag köpa 3 wallander men jag tror jag skall ladda ner dem istället :P får se :) just nu sitter jag och slösar upp minnet på min kamera och fotar väldigt onödiga bilder xD men jag skall radera dem sen^^

imrn blir det att åka på kalas till Emma!! :) kameran skall få följa med så vem vert det kanske kommer upp bilder på bloggen sen då :) glömde kameran idag när vi skulle till stan :(

men nu skall jag radera bilderna från kameran :D bloggar mera sen :) om jag årkar och har något att blogga om :D det kommer kanske dag 1 ; ) vem vet!! men vi syns!! law ya ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: