just me.

random rubrik...

Kategori: johannas liv

h a r    h u n n i t   g ö r a  ganska så mycket ida.
varit i skolan(konstigt elr?)
när jag kom hem gjorde jag läxorna till imrn månda o. tisda ; )
sen så åt jag nåt sen så syde jag en liten väska?
eller kan man kalla det de? :/
ähh, nåt liknande och en nåldyna eller vad det nu heter :D
sen så lekte jag med Elin lite♥
o. kollade tv och nu sitter jag här och bloggar ;D
vet inte vad jag skall göra mera idag??
kanske det blir en resa till nån butik!
vill baka men vet inte om va har alla ingredienser...
skall jag göra en kategori där jag sätter in resept och sånt??
skriv gärna vad ni tycker i kommentar där nere↓
men nu skall jag gå och se om vi har ingredienserna till nåt smått o. gott ; )
ha det gött så hörs vi :)
en söt bild på dessie!!♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: